Neldemo Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Skrivet 19 Juni 2005 Dom här Rockstar R:en som man ska hitta (12 st) och få nån specialgrej, jag har letat efter en karta/beskrivning till var dom finns men jag hitta ingen. Jag undrar om ni har en karta e.l beskrivning till var dom är. Lägg gärna ut bilden eller sidan här då, så hjällper ni en stackars nybörjare... :wub:
-=M_C_3=- Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Skrivet 6 Juli 2005 Dom här Rockstar R:en som man ska hitta (12 st) och få nån specialgrej, jag har letat efter en karta/beskrivning till var dom finns men jag hitta ingen. Jag undrar om ni har en karta e.l beskrivning till var dom är. Lägg gärna ut bilden eller sidan här då, så hjällper ni en stackars nybörjare... :wub: Finns inga fusk till MC3...
The_GTA_Dude Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Skrivet 8 Juli 2005 Dom här Rockstar R:en som man ska hitta (12 st) och få nån specialgrej, jag har letat efter en karta/beskrivning till var dom finns men jag hitta ingen. Jag undrar om ni har en karta e.l beskrivning till var dom är. Lägg gärna ut bilden eller sidan här då, så hjällper ni en stackars nybörjare... :wub: Det gör det ju :gitarr:
purjo Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Skrivet 31 Juli 2005 kolla på gamerevolution,cheatplanet lr reklam E Mc3 bra lr?? funderar på ått köpa de
Gäst FLAsH-Trooper Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Skrivet 6 Mars 2006 Dom här Rockstar R:en som man ska hitta (12 st) och få nån specialgrej, jag har letat efter en karta/beskrivning till var dom finns men jag hitta ingen. Jag undrar om ni har en karta e.l beskrivning till var dom är. Lägg gärna ut bilden eller sidan här då, så hjällper ni en stackars nybörjare... :wub: Jag har tagit mig tid å göra kartor till er :kung:
SlimShady Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Skrivet 6 Mars 2006 Dt är 100 procent värt det. Om du gillar street race- spel.
Megaklumpen Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Skrivet 6 Mars 2006 okejj... Ska nog köpa d när ja har köpt d ja ska köpa först....
Rekommendera inlägg