EhormeD Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Jag undrar om det är någon som kan ge mig något på diablo jag har ass dåliga saker .. Förutom mitt svärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Har oxå rätt så dåliga saker.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Vilken typ av karaktär har ni och hur långt har ni kommit? Jag har en hyffsat stark som snart klarat Nightmare. Jag kanske skulle kunna leta upp något bra om jag bara får veta vad ni behöver ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Jag spelar bara på internet! Och jag är i lvl 100! är det max lvl? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Ja det tror jag :/ Jag ska också komma upp i det snart ^^ Är väl på lvl 70 nu. Bara några 'Baal run' kvar så är man där ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EhormeD Skrivet 20 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Jag spelar bara på internet! Och jag är i lvl 100! är det max lvl? :rolleyes: Max level är 99! Och epaaj jag behöver armor,boots,helmet,gloves,ammy och rings.. Skulle vara tacksam om du gav mig något av det iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 ni skulle sagt det lite tidigare jag e elite på det eller rättare sagt var men jag tog bort alla minna gubbar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EhormeD Skrivet 20 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 ni skulle sagt det lite tidigare jag e elite på det eller rättare sagt var men jag tog bort alla minna gubbar :P Varför tog du bort dom ? du kunde ju get bort accountet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 spelar ni ladder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EhormeD Skrivet 20 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 mmm... Du då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 ni skulle sagt det lite tidigare jag e elite på det eller rättare sagt var men jag tog bort alla minna gubbar :P Varför tog du bort dom ? du kunde ju get bort accountet <{POST_SNAPBACK}> jo men jag orka ine det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EhormeD Skrivet 21 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 Okej... :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.