ELF Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Är det någon som vet varför XBOX spelen är så dyra när de släps? PlayStation 2 spelen är ju så mycket billigare när de släps. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pimp Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 xbox har bättre grafik... men jag vet itne varför dom säljer det dyrt... :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Det beror på vad det är för speltitlar. Och du kan inte mena att ps2 släpper billiga spel . Varje nytt spel jag ser ps2 släpper så kostar dem minst 599 asså dem kända titlarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Det beror på vad det är för speltitlar. Och du kan inte mena att ps2 släpper billiga spel . Varje nytt spel jag ser ps2 släpper så kostar dem minst 599 asså dem kända titlarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pimp Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Det beror på vad det är för speltitlar. Och du kan inte mena att ps2 släpper billiga spel . Varje nytt spel jag ser ps2 släpper så kostar dem minst 599 asså dem kända titlarna. Han/hon förklarade bättre... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Men det beror på vilka spel det är tänk <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 jag tycker att de kostar ungefär samma... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 XBOX spel är väll ca. 50 kr dyrare det är ju egentligen inte så mycket men XBOX spel har väll bättre grafik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 (redigerat) tror du att det har med grafiken att göra? Varför är pc spelen de billigaste och gba spelen kostar nästan mer... Redigerat 22 Juni 2005 av LuddE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Pc spel. Min teori är att det är så många som har PC njaa kanske inte riktigt helt rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Nja, Xbox kanske är mer "populärt" än Playstation 2, så därför väljer dom att sälja spelen dyrt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Vissa spel lägger de ner mer jobb på tror jag resulterar i dyrare spel. Jag tror inte att ett Burnout 3 på PS2 säljs billigare än ett Burnout 3 på Xbox om de släpps samma datum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg