Hoppa till innehåll

Utvärld?

Mezox

Rekommendera inlägg

• Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Tomatketchup

Dem finns där ute!Jag vet!

Men i många Sci-Fic filmer säger dom ju att Aliens är onda varelser som försöker ta över jorden.Det tycker jag e dumt! :angry:

Varför kan inte aliens vara jätte trevliga och hjälpa människan & tvärtom,människan hjälpa aliens,SKA INTE ALIENS FÅ NÅN RESPEKT?!BARA FÖR DOM E FRÅN EN ANNAN PLANET SKA DOM INTE VARA ONDA!!!Nån som håller med?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

Dem finns där ute!Jag vet!

Men i många Sci-Fic filmer säger dom ju att Aliens är onda varelser som försöker ta över jorden.Det tycker jag e dumt! :angry:

Varför kan inte aliens vara jätte trevliga och hjälpa människan & tvärtom,människan hjälpa aliens,SKA INTE ALIENS FÅ NÅN RESPEKT?!BARA FÖR DOM E FRÅN EN ANNAN PLANET SKA DOM INTE VARA ONDA!!!Nån som håller med?

Men en film måste innehålla någon elak/ond snubbe och eftersom sci-fic utspelar sig i rymden så tar man aliens eftersom ingen vet hur de ser ut och då kan man exprimentera mer med vapen, utseende etc.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Fatosh

Sant Fish mario. Och alliens måste inte va en varelse med en munk huvud och plast ögon <_<. Det kan va nåt annat.

Rymdvarelser måste inte vara onda bara för att i film så ser man att dem är onda <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...