Shadowbeing Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 om unviversum är så stort som dom säger kan de ju vara helt Omöjligt att vi är helt ensama jag tror på att de finns liv nånstans där ute Jo, men inget liv vi vet om eller kan ha nytta av än så länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Det är det nu forskarna borde göra. Försöka veta om det finns liv i universium mer än vi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Därför att...? Vad är det som är orrealistiskt?Nämn ett ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Dem finns där ute!Jag vet! Men i många Sci-Fic filmer säger dom ju att Aliens är onda varelser som försöker ta över jorden.Det tycker jag e dumt! :angry: Varför kan inte aliens vara jätte trevliga och hjälpa människan & tvärtom,människan hjälpa aliens,SKA INTE ALIENS FÅ NÅN RESPEKT?!BARA FÖR DOM E FRÅN EN ANNAN PLANET SKA DOM INTE VARA ONDA!!!Nån som håller med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Dem finns där ute!Jag vet! Men i många Sci-Fic filmer säger dom ju att Aliens är onda varelser som försöker ta över jorden.Det tycker jag e dumt! :angry: Varför kan inte aliens vara jätte trevliga och hjälpa människan & tvärtom,människan hjälpa aliens,SKA INTE ALIENS FÅ NÅN RESPEKT?!BARA FÖR DOM E FRÅN EN ANNAN PLANET SKA DOM INTE VARA ONDA!!!Nån som håller med? Men en film måste innehålla någon elak/ond snubbe och eftersom sci-fic utspelar sig i rymden så tar man aliens eftersom ingen vet hur de ser ut och då kan man exprimentera mer med vapen, utseende etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Sant Fish mario. Och alliens måste inte va en varelse med en munk huvud och plast ögon <_<. Det kan va nåt annat. Rymdvarelser måste inte vara onda bara för att i film så ser man att dem är onda <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Rymdvarelser är inte onda i Star Wars(de flesta i allafall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Men starwars varelserna har ju en hjälm på sig <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Vadå hjälm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Ja den dära svarta killen med en ful gasmask på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 han menar rymdvarelserna, han du menar Darth vader är ju en människa... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.