Giga_Bowser Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Skrivet 21 Juni 2005 Finns det nåt BRA ställe att träna på efter att man har slått Shadow Queen? Förutom Pit of 100 trials då. Man får bara 1 ENDA YNKLIGT STAR POINTS/STRID! Ynkligt tycker ja....
KazeN Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Skrivet 21 Juni 2005 Gå till twilight trail och döda amazy dayzees. Dom är sällsynta men kommer fram ibland hur du dödar dom är upp til dig. Jag håller mig till art attack och om dom inte dör efter det använder jag typ bo- bombast med bobbery eller något som skadar alla fiender på marken. (Amazy dayzees är Guldiga blommor)
Giga_Bowser Skrivet 22 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 22 Juni 2005 Aha...Jag vet exakt vad du menar, tack så mycke! :cool:
Gun Guy Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Skrivet 23 Juni 2005 Du kan ochså pröva att göra The GREAT GONZALES RETURN i glitz pitz. Man kan döda Rawk Hawk hur många gånger man vill man får 3-5 sp av han men till slut får man bara 1. Men innan man dödar han måste man jobba sin väg up IGEN. sen kan man bo i sempens rum hur länge som helst allt man behöver göra e döda Rawk Hawk 1 gång men om du losar går du ner 1 level till Major-Rumet.
KazeN Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Skrivet 25 Juni 2005 Jag har gjort det :P. Det är dock INTE värt det. Jag fick typ bara 3-5starpoints för det.
miniman Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Skrivet 25 Juni 2005 ska man köpa spelet är det något ni rekomenderar
Giga_Bowser Skrivet 26 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 26 Juni 2005 Du borde fråga det i ett nytt/annat ämne, och gällande Glitz pit, har jag redan kört mot Rawk Hawk många gånger, men tack ändå.
Rekommendera inlägg