Joe Cool Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Jag säljer min egna 100% fungerande Guild Miner i script format. RuneScape2 script. Information. Full anti-random Minar & sätter in på bank efter Minar både coal och mith Random logging-out för att undvika banning. Pratar med alla randoms som ska pratas med. Lagar pick-head och mycket mycket mer.... Pris: 200K (Inte överpris med tanke på vad den kan göra du tjänar ihop till 200K på typ 3 timmar med den!) Startas med Scar 1.13 (by Kaitnieks) Intresserad skicka ett PM! OBS! Bara seriösa köpare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Är dom där scripten lagliga? -.- Tvivlar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 22 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Visst är de lagliga. Fast om du har ett dåligt script så finns det risk att Jagex bannar dig. Script och script. Det e en textfil som öppnas med ett speciellt program och sen startas för att auto-mina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 (redigerat) Det bryter mot runescapes regler, kallas macroing ;). Redigerat 27 Juni 2005 av megamuppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 23 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Det är inte Lagligt på runescape, det kallas macroing ;). Men ey len! Nått som är "olagligt" är emot lagen och kan ge böter et.c något som är emot "REGLERNA" är en annan sak. Rules och rules är ju inte alltid samma sak! Men konstigt att ingen är intresserad av att köpa! Jag vill bara ha 200K eller högstbjudande! Jag har sett liknande script säljas för over 800K rs cash. Kom igen! Bjud nått pris så kanske jag accepterar! Snälla! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Abriiii Runescape har blockerat Java Script så man kan inte scripta längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 aa det har dom...och dessutom så e det fel forum du ska skriva sånt här i webbspel sen runescape&tibia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 LÄS JOE, det är olagligt på RUNESCAPE !! på runescape, det bryter mot deras regler, ville bara säga det XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Joe.. är du en sån noob att du måste fuska på RUNESCAPE!..det är ju ett av dom lättaste online spelen nånsin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 24 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 (redigerat) Ojojoj mycket att svara på på en gång! Jag "fuskar" inte! Jag auto-minar. Det kan faktiskt vara jävligt soft ibland. Konstigt att jag kan köra scriptet nu da! Jag körde det nyss! Det funkar utmärkt! Så det så! :P Redigerat 24 Juni 2005 av Joe Cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
danielsep Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 aa det har dom...och dessutom så e det fel forum du ska skriva sånt här i webbspel sen runescape&tibia okej men jag heter danielproffs :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 lol? sälja autominers? finns ju asmånga å ladda ner gratis ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.