Emerald Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Nån som vet när pkmn diamond & pearl kommer ut och var man kan köpa det billigaste DS?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 hey ta't lugnt. det har inte kommit något info om dessa spel mer än att det skall gå att spela online. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Kommer nog inte förrän 2007 nångång, tror jag iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Nä, i början av 2006.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Nån som vet när pkmn diamond & pearl kommer ut och var man kan köpa det billigaste DS?? OnOff är väldigt billigt...^ Klicka där.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emerald Skrivet 28 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Tack för tipset Firefly... och jag tror nog också att edt kommer i början av 2006.. jag läste lite på Serebii.net att det har kommit till känna att det kommer till exempel mr. mimes för-evolution och snorlax för-evolution och sneasles evolution mm. antagligen en massa nya också.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 dom har jag också sett o rukario också och sudowodoo för-evolution Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Jag vet inte när Pokémon Diamond/Pearl ska komma, men inte på ett bra tag, för den finns inte med i listan här... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Jag vet inte när Pokémon Diamond/Pearl ska komma, men inte på ett bra tag, för den finns inte med i listan här... jösses.... uppståndelse redan innan det har kommit ut :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Jag vet inte när Pokémon Diamond/Pearl ska komma, men inte på ett bra tag, för den finns inte med i listan här... Eller rättare sagt 1 år innan det har kommit ut, eftersom den inte finns med på listan över 2005 så måste den ju komma ut 2006 eller senare... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 usch va jobbigt.. jag som inte ens har ds... vill bara ha ett av spelen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Jag kan meddela att pokemon diamond/pearl släpps 2005 i japan enligt Enligt denna pokemon sidan - den bästa - klicka - här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg