sir axel Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 jag har skaffat pilbågen och kommit till rummet med bossnyckeln. Problemet är att den där grodansom vaktar nyckeln e skitjobbig! I början ska man ju bara så slå på han det fattar ju till och med jag. Men sen när han rider på sin sköldpadda...hur ska man göra då? Jag har prövat att använda pilbågen, skjuta bubblor på han och att bomba honom med dekunötter. Hur ska man göra egetligen? :huh: :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 hm... har du eld pilar? om det är det spelet som jag tänker på ska du använda eld pilar eller sjuta eld på han! jag tror det jag vet inte om det är det spelet jag tänker på... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Ja tror att du ska (om jag minns det) ta bomb flowers och kasta på dom så dom splittras, men mitt minne är inte så bra :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
louise Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Du kan ju börja med att vara link? Jag har iaf för mig att jag bara sköt på han, eller så väntade jag tills han hoppade av. Minns inte så bra :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sir axel Skrivet 23 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 jag har klarat honom nu och ni hade fel alla tre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg