louise Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Är nu och ska rädda stackars fula Zelda från den sexige gröna Ganondorf! Han attackerar mig gång på gång såklart, och jag försöker skada honom. Jag har testat med dessa tekniker; Ljuspilar: inget händer Slå tillbaka hans attacker: inget händer Dekunötter: inget händer Pilar: inget händer Slå tillbaka hans attacker med biggoron sword: inget händer Hur ska jag göra för att döda den sexige mannen? Tack för svar! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 Du ska väll slå tillbaka hans skott med ditt svärd tills han får det på sig och trillar ner, då ska du slå honom med svärdet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 ja som goron sa. och sedan sjuta han med ljuspilar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
louise Skrivet 25 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Tack, kom på det själv sen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg