OhNo Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Hej när jag lirar counter-strike så ligger min fps mellan 10-60, den hoppar, och jag undrar om ni vet varför den hoppar, :angry: :angry: :angry: min dator innestår av AMD Athlon 64 Processor 3400+ 2.41Ghz 1,00 GB Ram NVIDIA GeForce 6600 GT 256Mb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 scanna efter spywares och virus scanna kan vara det som spökar för dig :] annars testanya drivisar till grafikkortet jag vet inte vilka nvidia drivrutiner som är bäst eftersom jag kör ati! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Hmm.. Det kanske kan vara din Processor.. Jag kör med Intel Pentium 4.0 men det kan okså vara ditt internet som inte e så bra .. för det gör ju så FPS:en går upp o ner .. men internet e det nog inte för min kompis har 0.5mb och har 100 instant i FPS.. men annars kan det nog vara att du har uppe för mkt annat testa o logga ut från msn o stänga ner allt annat än cs så ska det nog gå bra med FPS:en ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OhNo Skrivet 9 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Jo, det har jag testat, men så fort jag uppdaterar drivrutinerna och startar om å måste jag formatera :P "NTDRL Kunde ine hittas tryck CTRL+ALT+DEL för starta om" :/ ....... ghmm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 jag har mellan 60 - 100 fps hela tiden :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 jag har mellan 60 - 100 fps hela tiden :D Och vad hjälper det svaret zourcE? Testa med och skriv fps_max 101 i konsollen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 de ska jag brova Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 ja me! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 Jag använder ett program som heter refreshlock som höjer min fps sök på de på google Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 http://www.pagehosting.co.uk/rl/ Här är "RefreshLocks" hemsida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg