Shotmans Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Är det ingen som kör cross?? eller tycker det är kul..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Jag har en cross. Yamaha ttr-125. Kör ganska mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 24 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Bara en person så länge :P 2 med mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 (redigerat) vilken cross har du ? Redigerat 24 Juni 2005 av Fatosh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reyals Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 kanske ska köpa kross.. ska börja med att åka kross på liseberg :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 cross på Liseberg? finns tyvärr inte! jag gillar crossar men kör ej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 (redigerat) Det finns crossar i skara sommarland men inte i liseberg. Ska snart få en 125:a :) Här finns billiga crossar man kan köpa www.minimotos.se eller www.riskok.se --------------------------------- Men dem är importerade från kina men dålig kvalite är det inte min kompis har en. Redigerat 7 Juli 2005 av Fatosh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eav0829 Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Jag har en cross kör ganska ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Vart kan man köpa billiga crossar förutom minimoto å riskok????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 man kan ju köpa begagnade på tex blocket... men nya riktiga crossar hittar man oftast inte så billiga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Själv har jag en Rieju Drac Sport Edition 04 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Är det ingen som kör cross?? eller tycker det är kul..? jag har en cross Honda XR å jag bor i skogen så jag kör varje dag :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.