Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 du kan hacka rune i wildy men wildy är säkert nu :D man kan ej attackera men det finns monster som e farliga :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 På tal om revenants, jag dödade en Revenant Werewolf idag lol. Men dom e as bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Ok fick du nåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Coins. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 (redigerat) Omg uber noobs de e mellan port sarim och rimmington om ni tittar på kartan så e de rakt ner sen där nere i en håla längst in kan man "Ming" rune ore. Ja vet inte om de e west east north sauth men de e iallfall så! Runescape Jag kan skicka ett auto program som spammar för 100k på rune! Titta här detta e min egen sida " min clan " Min klan är stor och mäcktig mycket bra lvl från 11-105 :D EDIT Redigerat 2 Mars 2008 av CrossFall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg