Triforceh Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 .nu VS .se! Så får vi se vilken sida som är bäst ;3 Är du _Jonte_ på .nu? Om det är någon sida som är oseriös så är det den här. Och nej, Jag är inget .nu-f*n-boy. Jag är bannad därifrån. Jag vet att .nu vinner över .se iaf. Vilka har ni här? Trunks? OOIE? lol.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 (redigerat) alla äger .nu till och med .BR :) (bara dom som spelar Tibia fattar om man inte är välutbildad) sen jag skulle kunna slå ner alla .nuare :) edit, aight?: ps. är 4 år weeeeee och Tillbaka till topicen! Redigerat 28 Juni 2005 av Wish_Maker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 alla äger .nu till och med .BR :) (bara dom som spelar Tibia fattar om man inte är välutbildad) sen jag skulle kunna slå ner alla .nuare :) ps. är 4 år weeeeee Nej det skulle du inte, Kortis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 men tillbaka till topicen, asså Rubriken Fuska.se Träff om du inte fattar. Inte nå Fuska.se VS piiiiiip.nu Slagsmål, det skulle bli för lätt, Snusmumrik. //Mvh(och till alla .nu - Mycket Vänliga Hälsningar) Tom Aka Wish_Maker även kallad Froancise. (till alla .nu medlemar: Aka = Smeknamn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Aka = Also Known As. Håller med om att det hade blivit för lätt. Iaf. Tillbaks till Topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Triforceh: vem är du på .Nu? Är du Triforce eller hur det stavas han som har mycket xp? Jag stör mig på att man får nästan skriv vad man vill där Jag är medlem där heter koppa Skrev fel :( jag stänkte heta koopa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Jag är Triforce på .nu ja. Man får verkligen inte skriva vad man vill där, alla mina inlägg raderas typ >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Jag är Triforce på .nu ja. Man får verkligen inte skriva vad man vill där, alla mina inlägg raderas typ >_> Nu är vi lite off topic igen dock...Men det skrivs vad som helst.... Ex: Marios mamma.. och marios pappa.... Seriösa trådar asså.... Bara en massa sk*t,,,,Säkert 4 av varje tråd också... Ska det bli en fuska.se träff så borde alla vara på samma ställe.. så man kan träffa alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Det är du som spammar ner alla trådar på .nu -,- Ska det bli en träff ska den va i sthlm -,- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Det är du som spammar ner alla trådar på .nu -,- Ska det bli en träff ska den va i sthlm -,- Jo, sthlm ska det vara.... Och det förklarar dina antal inlägg...=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Ja Sthlm ska det vara, Ingen annan stans. Jag hade bara runt 6000 inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Helt seriöst Triforceh tänker vi inte ha någon fight med er, det är otroligt larvigt.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.