Ratchet Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Skrivet 24 Juni 2005 Ja vet att i ettan är man donkey eller didi och att i tvåan är man didi och dixi som skall rädda donkey men vilka f*n är man i trean??
¤west¤ Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Skrivet 24 Juni 2005 Ja vet att i ettan är man donkey eller didi och att i tvåan är man didi och dixi som skall rädda donkey men vilka f*n är man i trean?? i Donkey Kong 3 spelar man som Dixie Kong och bebisen Kiddy Kong tror jag han hette, man letar iaf efter Donkey och Diddy har jag för mig :)
Ratchet Skrivet 27 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 27 Juni 2005 Är kiddy dixie och didis barn eller? Jag tycker annars at man skall va donkey kong i donkey kong spel.
¤west¤ Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Skrivet 29 Juni 2005 Är kiddy dixie och didis barn eller? Jag tycker annars at man skall va donkey kong i donkey kong spel. nej, tror inte att kiddy är dixies och diddys barn :blink:
Ratchet Skrivet 2 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 2 Juli 2005 hmm, ok, var f*n kommer han fråd då??
KazeN Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Skrivet 3 Juli 2005 Orka lära sig hela deras släktträd :P. Han Är en storvuxen baby från Kong-släktet, duger inte det?
Rekommendera inlägg