Koneko Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Två av mina spel funkade hur bra som helst för ett år sedan men nu är dom helt urknäppa.Förr så hade jag två favo spel som heter Caesar 3 och roller coaster tycoon nu ville jag spela dom igen men när jag installerade Caesar så hade jag skivan i till den men när den hålde på att ladda så man kunde spela den så kom det upp (missing cd) fast jag hade i cd, det är helt knäppt :huh: Tog även det sättet som man inte behöver skivan men det kom enå upp. Och på Roller Coaster tyoon går det inte att öppna ett sparat spel eller när man har spelat lite på ett nytt spel och vill börja på ett annat nytt spel så stänger spelet helt av sej så jag måste ta ut och in skivan sen för att spela det igen. Mycket knäppa spel, bara det inte är så med alla mina spel :blink: Skulle vilja ha hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Hejsan, har du testat att tvätta eller blåsa lite på skivorna? De kanske kan hjälpa, annars har du nog inget annat val än att köpa nya spel. Tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Skivorna kanske är lite repiga? Jag tror att man kan laga repiga skivor, men inte hur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 finns sånna apparater, det finns sån kräm lr vad man ska kalla det. annars, allra billigaste och det brukar funka; tandkräm. fast det måste vara såndär som ger vitare tänder. man tar ett handfat med ljummet vatten och så tar cd:n under vattnet och smörjer på lite tandkräm. och låter det torka. vet att det ska funka men har inte provat det själv. annars KAN det vara något konstigt med systemet, det kan bli ganska slitet om man installerat och avinstallerat många program och om det var flera år sedan man rensade hårddisken senast och om datorn är lite äldre. om spelen är brända är det även inte så konstigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 6 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 finns sånna apparater, det finns sån kräm lr vad man ska kalla det. annars, allra billigaste och det brukar funka; tandkräm. fast det måste vara såndär som ger vitare tänder. man tar ett handfat med ljummet vatten och så tar cd:n under vattnet och smörjer på lite tandkräm. och låter det torka. vet att det ska funka men har inte provat det själv. annars KAN det vara något konstigt med systemet, det kan bli ganska slitet om man installerat och avinstallerat många program och om det var flera år sedan man rensade hårddisken senast och om datorn är lite äldre. om spelen är brända är det även inte så konstigt... Det kanske är för att jag har avinstallerat en massa :visslar: Ibland har är man ju lite sugen på andra spel än dom man har på datan och när det inte får plats så avinstallerar jag. tack för alla tipsen allihopa :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 jag har FF8 till playstation..där var skivorna a* repiga..dom haka sig hela tiden.. sen prövade jag med tandkräm..jag kom längre i spelet fast den hakade sig bara senare i spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 går inte skivorna sönder av tandkräm? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.