oxygen Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Vad är classic mode inom super smash bros 64? Ja har just fått spelet..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpalimpa4 Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 Jag tror att det är en slags champaign ;) Annars vet jag inte tyvärr! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 (redigerat) I classic mode möter du fiender i "stage-baserat" sätt. Ungefär iallafall. Sett när kusinen lirat lite och tror det är så ungefär. Typ som på super smash bros melee. Det mest orginella är väl att du får möta en speciell karaktär som slutboss. Vem det är får du se :P Redigerat 26 Juni 2005 av KazeN^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 I classic mode möter du fiender i "stage-baserat" sätt. Ungefär iallafall. Sett när kusinen lirat lite och tror det är så ungefär. Typ som på super smash bros melee. Det mest orginella är väl att du får möta en speciell karaktär som slutboss. Vem det är får du se :P Just precis.... Det är precis samma banor och fiender hela tiden.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario 357 Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 I classic mode möter du fiender i "stage-baserat" sätt. Ungefär iallafall. Sett när kusinen lirat lite och tror det är så ungefär. Typ som på super smash bros melee. Det mest orginella är väl att du får möta en speciell karaktär som slutboss. Vem det är får du se :P kan någon berätta hur man får classic mode snälla?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 I classic mode möter du fiender i "stage-baserat" sätt. Ungefär iallafall. Sett när kusinen lirat lite och tror det är så ungefär. Typ som på super smash bros melee. Det mest orginella är väl att du får möta en speciell karaktär som slutboss. Vem det är får du se :P Man har det från början. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 Ok jag ska förklara: classic mode är ett enspelar läge där du möter en gubbe om du klarar honom möter du nästa och när du kört mot ett visst antal kommer en "mycket" cool boss fram som du ska möta utan att förlora efter du har klarat classic så kanske du får en ny gubbe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oxygen Skrivet 13 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Ok jag ska förklara: classic mode är ett enspelar läge där du möter en gubbe om du klarar honom möter du nästa och när du kört mot ett visst antal kommer en "mycket" cool boss fram som du ska möta utan att förlora efter du har klarat classic så kanske du får en ny gubbe. ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg