Hoppa till innehåll

Guide Till Artmoney...


neVah

Rekommendera inlägg

ok... många vet att jag kan använda artmoney till att fixa mynt på habbo... och det är sant... här får ni en liten guide av mejj... jag kanske gör något fel nu när jag skrive rupp det... men ni får väl testa er fram.. jag har ganska bråttom så d ska bli en kort...

 

 

 

 

för att kunan detta måste ni ha "internet explorer".. alltså kan ni inte ha mozilla nånting som jag har hört om... vet inte riktigt... öppna en internet explorer fönster och gå in på habbo hotel, logga in på din gubbe och öppna börsen... för att det ska gå lättare måste ni ha minst ett mynt... annars så kommer det ta LÅÅÅNG tid för er att kunna hitta servern till habbo sedan...när du har öppnat börsen så ska du sätta på artmoney! (OBS! du får inte ha öppet den tidigare...)....

sedan finns det en "rullgardinstext" på artmoney... i den ska ska det finnas en fil som heter habbo hotel lr nått liknande...du trycker på "search" och så knappar du in på "value" så mkt mynt som du har! på type ska du ta custom... du trycker sedan på de tre punkterna bredvid rullgardinstexten inan du har tryckt på ok.. och då ska alla"knappar" utom integer 4 bytes" vara okryssade...sedan trycker du på ok i båda rutorna

då ser du attt det har kommit en massa adresser i rutan åt vänster...

nu trycker du på den RÖDA pilen.. och en av adresserna kommer in till den högra rutan... :gitarr:  B)

 

 

 

förlåt om ni inte kan förstå jag va lite slarvig när jag skrev upp det...

 

FORTSÄTTNINGEN KOMMER NÄR DEN ÄR KLAR VIA MICROSOFT WORD...jag har inte skaffat bredband än därför komem rd ta lite tid... men adda mejj på msn så säger jag till när jag har lagt upp det... [email protected]

 

 

§1:23, bifogad bild borta

//nico

 

Snälla, sluta leka expert i området artmoney. Jag blir så trött på det här, jag orkar inte checka om guiden är fullständig eller inte, din svenska är usel. Renskriv.

 

Dessutom ser jag ingen användning att använda din guide, då jag redan kan sånt. <3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok... många vet att jag kan använda artmoney till att fixa mynt på habbo... och det är sant... här får ni en liten guide av mejj... jag kanske gör något fel nu när jag skrive rupp det... men ni får väl testa er fram.. jag har ganska bråttom så d ska bli en kort...

 

 

 

 

för att kunan detta måste ni ha "internet explorer".. alltså kan ni inte ha mozilla nånting som jag har hört om... vet inte riktigt... öppna en internet explorer fönster och gå in på habbo hotel, logga in på din gubbe och öppna börsen... för att det ska gå lättare måste ni ha minst ett mynt... annars så kommer det ta LÅÅÅNG tid för er att kunna hitta servern till habbo sedan...när du har öppnat börsen så ska du sätta på artmoney! (OBS! du får inte ha öppet den tidigare...)....

sedan finns det en "rullgardinstext" på artmoney... i den ska ska det finnas en fil som heter habbo hotel lr nått liknande...du trycker på "search" och så knappar du in på "value" så mkt mynt som du har! på type ska du ta custom... du trycker sedan på de tre punkterna bredvid rullgardinstexten inan du har tryckt på ok.. och då ska alla"knappar" utom integer 4 bytes" vara okryssade...sedan trycker du på ok i båda rutorna

då ser du attt det har kommit en massa adresser i rutan åt vänster...

nu trycker du på den RÖDA pilen.. och en av adresserna kommer in till den högra rutan... :gitarr:  B)

 

 

 

förlåt om ni inte kan förstå jag va lite slarvig när jag skrev upp det...

 

FORTSÄTTNINGEN KOMMER NÄR DEN ÄR KLAR VIA MICROSOFT WORD...jag har inte skaffat bredband än därför komem rd ta lite tid... men adda mejj på msn så säger jag till när jag har lagt upp det... [email protected]

 

 

§1:23, bifogad bild borta

//nico

 

Antagligen så ville han bara skriva en guide för att få andra folk att börja med ArtMoney. Hur vet du att han leker expert btw? Och om du kan Artmoney, så får du gärna bidra men en egen guide. ;)

 

BTW, det är bäst att du tar bort din avatar, man får ej ha rörliga animationsbilder som avatar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 3 veckor senare...

ok... många vet att jag kan använda artmoney till att fixa mynt på habbo... och det är sant... här får ni en liten guide av mejj... jag kanske gör något fel nu när jag skrive rupp det... men ni får väl testa er fram.. jag har ganska bråttom så d ska bli en kort...

 

 

 

 

för att kunan detta måste ni ha "internet explorer".. alltså kan ni inte ha mozilla nånting som jag har hört om... vet inte riktigt... öppna en internet explorer fönster och gå in på habbo hotel, logga in på din gubbe och öppna börsen... för att det ska gå lättare måste ni ha minst ett mynt... annars så kommer det ta LÅÅÅNG tid för er att kunna hitta servern till habbo sedan...när du har öppnat börsen så ska du sätta på artmoney! (OBS! du får inte ha öppet den tidigare...)....

sedan finns det en "rullgardinstext" på artmoney... i den ska ska det finnas en fil som heter habbo hotel lr nått liknande...du trycker på "search" och så knappar du in på "value" så mkt mynt som du har! på type ska du ta custom... du trycker sedan på de tre punkterna bredvid rullgardinstexten inan du har tryckt på ok.. och då ska alla"knappar" utom integer 4 bytes" vara okryssade...sedan trycker du på ok i båda rutorna

då ser du attt det har kommit en massa adresser i rutan åt vänster...

nu trycker du på den RÖDA pilen.. och en av adresserna kommer in till den högra rutan... :gitarr:  B)

 

 

 

förlåt om ni inte kan förstå jag va lite slarvig när jag skrev upp det...

 

FORTSÄTTNINGEN KOMMER NÄR DEN ÄR KLAR VIA MICROSOFT WORD...jag har inte skaffat bredband än därför komem rd ta lite tid... men adda mejj på msn så säger jag till när jag har lagt upp det... [email protected]

 

 

§1:23, bifogad bild borta

//nico

 

Egen guide? Ska jag vara lika dum själv? Nej du, mina habboscriptar tider är över. Artmoney är visserligen ett bra program, men jag skulle aldrig publicera en guide om det. För er som vill lära er om habbodelen i artmoney, besök engelska scriptarsidor. Har ingen här hörttalas om KREWS?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst newnameguy


Snälla, sluta leka expert i området artmoney. Jag blir så trött på det här, jag orkar inte checka om guiden är fullständig eller inte, din svenska är usel. Renskriv.

Dessutom ser jag ingen användning att använda din guide, då jag redan kan sånt. <3

Håller med, men du stavar finfint för att vara en pojke som är 1 år -.-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

Snälla, sluta leka expert i området artmoney. Jag blir så trött på det här, jag orkar inte checka om guiden är fullständig eller inte, din svenska är usel. Renskriv.

 

Dessutom ser jag ingen användning att använda din guide, då jag redan kan sånt. <3

Håller med, men du stavar finfint för att vara en pojke som är 1 år -.-

 

Du var mig en trevlig prick som håller med mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...