Aegzor Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Jag kommer inte ihåg vem av moderatorerna som sa det. Men en sa iaf: artmoney etc. håller vi inte på med här på fuska, så tråden låses. Typ, eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Exakt. Kommer bara leda till att folk börjar hacka på riktigt, även om det för tillfället bara är låtsaspengar man tar fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Habbo blev hackat innan dem blockerade javascript! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 kommer inte part 2 snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 ok... många vet att jag kan använda artmoney till att fixa mynt på habbo... och det är sant... här får ni en liten guide av mejj... jag kanske gör något fel nu när jag skrive rupp det... men ni får väl testa er fram.. jag har ganska bråttom så d ska bli en kort... för att kunan detta måste ni ha "internet explorer".. alltså kan ni inte ha mozilla nånting som jag har hört om... vet inte riktigt... öppna en internet explorer fönster och gå in på habbo hotel, logga in på din gubbe och öppna börsen... för att det ska gå lättare måste ni ha minst ett mynt... annars så kommer det ta LÅÅÅNG tid för er att kunna hitta servern till habbo sedan...när du har öppnat börsen så ska du sätta på artmoney! (OBS! du får inte ha öppet den tidigare...).... sedan finns det en "rullgardinstext" på artmoney... i den ska ska det finnas en fil som heter habbo hotel lr nått liknande...du trycker på "search" och så knappar du in på "value" så mkt mynt som du har! på type ska du ta custom... du trycker sedan på de tre punkterna bredvid rullgardinstexten inan du har tryckt på ok.. och då ska alla"knappar" utom integer 4 bytes" vara okryssade...sedan trycker du på ok i båda rutorna då ser du attt det har kommit en massa adresser i rutan åt vänster... nu trycker du på den RÖDA pilen.. och en av adresserna kommer in till den högra rutan... :gitarr: B) förlåt om ni inte kan förstå jag va lite slarvig när jag skrev upp det... FORTSÄTTNINGEN KOMMER NÄR DEN ÄR KLAR VIA MICROSOFT WORD...jag har inte skaffat bredband än därför komem rd ta lite tid... men adda mejj på msn så säger jag till när jag har lagt upp det... [email protected] §1:23, bifogad bild borta //nico Snälla, sluta leka expert i området artmoney. Jag blir så trött på det här, jag orkar inte checka om guiden är fullständig eller inte, din svenska är usel. Renskriv. Dessutom ser jag ingen användning att använda din guide, då jag redan kan sånt. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Wuah. Han bryr sig inte ett dugg om dig. Har du lärt dig så får du bara vara glad för det. Men andra ska också få chansen för och lära sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 ok... många vet att jag kan använda artmoney till att fixa mynt på habbo... och det är sant... här får ni en liten guide av mejj... jag kanske gör något fel nu när jag skrive rupp det... men ni får väl testa er fram.. jag har ganska bråttom så d ska bli en kort... för att kunan detta måste ni ha "internet explorer".. alltså kan ni inte ha mozilla nånting som jag har hört om... vet inte riktigt... öppna en internet explorer fönster och gå in på habbo hotel, logga in på din gubbe och öppna börsen... för att det ska gå lättare måste ni ha minst ett mynt... annars så kommer det ta LÅÅÅNG tid för er att kunna hitta servern till habbo sedan...när du har öppnat börsen så ska du sätta på artmoney! (OBS! du får inte ha öppet den tidigare...).... sedan finns det en "rullgardinstext" på artmoney... i den ska ska det finnas en fil som heter habbo hotel lr nått liknande...du trycker på "search" och så knappar du in på "value" så mkt mynt som du har! på type ska du ta custom... du trycker sedan på de tre punkterna bredvid rullgardinstexten inan du har tryckt på ok.. och då ska alla"knappar" utom integer 4 bytes" vara okryssade...sedan trycker du på ok i båda rutorna då ser du attt det har kommit en massa adresser i rutan åt vänster... nu trycker du på den RÖDA pilen.. och en av adresserna kommer in till den högra rutan... :gitarr: B) förlåt om ni inte kan förstå jag va lite slarvig när jag skrev upp det... FORTSÄTTNINGEN KOMMER NÄR DEN ÄR KLAR VIA MICROSOFT WORD...jag har inte skaffat bredband än därför komem rd ta lite tid... men adda mejj på msn så säger jag till när jag har lagt upp det... [email protected] §1:23, bifogad bild borta //nico Antagligen så ville han bara skriva en guide för att få andra folk att börja med ArtMoney. Hur vet du att han leker expert btw? Och om du kan Artmoney, så får du gärna bidra men en egen guide. ;) BTW, det är bäst att du tar bort din avatar, man får ej ha rörliga animationsbilder som avatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marre2 Skrivet 23 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2006 :unsure: hur f*n ska man göra om man inte har några pengar då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 :unsure: hur f*n ska man göra om man inte har några pengar då.. köpa några mynt sen göra artmoney? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 ok... många vet att jag kan använda artmoney till att fixa mynt på habbo... och det är sant... här får ni en liten guide av mejj... jag kanske gör något fel nu när jag skrive rupp det... men ni får väl testa er fram.. jag har ganska bråttom så d ska bli en kort... för att kunan detta måste ni ha "internet explorer".. alltså kan ni inte ha mozilla nånting som jag har hört om... vet inte riktigt... öppna en internet explorer fönster och gå in på habbo hotel, logga in på din gubbe och öppna börsen... för att det ska gå lättare måste ni ha minst ett mynt... annars så kommer det ta LÅÅÅNG tid för er att kunna hitta servern till habbo sedan...när du har öppnat börsen så ska du sätta på artmoney! (OBS! du får inte ha öppet den tidigare...).... sedan finns det en "rullgardinstext" på artmoney... i den ska ska det finnas en fil som heter habbo hotel lr nått liknande...du trycker på "search" och så knappar du in på "value" så mkt mynt som du har! på type ska du ta custom... du trycker sedan på de tre punkterna bredvid rullgardinstexten inan du har tryckt på ok.. och då ska alla"knappar" utom integer 4 bytes" vara okryssade...sedan trycker du på ok i båda rutorna då ser du attt det har kommit en massa adresser i rutan åt vänster... nu trycker du på den RÖDA pilen.. och en av adresserna kommer in till den högra rutan... :gitarr: B) förlåt om ni inte kan förstå jag va lite slarvig när jag skrev upp det... FORTSÄTTNINGEN KOMMER NÄR DEN ÄR KLAR VIA MICROSOFT WORD...jag har inte skaffat bredband än därför komem rd ta lite tid... men adda mejj på msn så säger jag till när jag har lagt upp det... [email protected] §1:23, bifogad bild borta //nico Egen guide? Ska jag vara lika dum själv? Nej du, mina habboscriptar tider är över. Artmoney är visserligen ett bra program, men jag skulle aldrig publicera en guide om det. För er som vill lära er om habbodelen i artmoney, besök engelska scriptarsidor. Har ingen här hörttalas om KREWS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 16 November 2006 Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 <{POST_SNAPBACK}> Snälla, sluta leka expert i området artmoney. Jag blir så trött på det här, jag orkar inte checka om guiden är fullständig eller inte, din svenska är usel. Renskriv.Dessutom ser jag ingen användning att använda din guide, då jag redan kan sånt. <3<{POST_SNAPBACK}> Håller med, men du stavar finfint för att vara en pojke som är 1 år -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 23 November 2006 Rapport Dela Skrivet 23 November 2006 <{POST_SNAPBACK}> Snälla, sluta leka expert i området artmoney. Jag blir så trött på det här, jag orkar inte checka om guiden är fullständig eller inte, din svenska är usel. Renskriv. Dessutom ser jag ingen användning att använda din guide, då jag redan kan sånt. <3 <{POST_SNAPBACK}> Håller med, men du stavar finfint för att vara en pojke som är 1 år -.- <{POST_SNAPBACK}> Du var mig en trevlig prick som håller med mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.