Hoppa till innehåll

Guide Nr 2 Amx X

Rekommendera inlägg

hej jag vet att det redan finns en guide men personligen tycker jag detta är lettare.

1. (om du redan har dedicated server kan du hoppa till steg 2) Okej börja med att ladda hem dedicated server (play games menyn under tools) dubbel klicka och följ instuktionerna.

2. Ladda hem amx mod x 1.01 full installer

3. Öppna och instalera lägg den på c:\program (det som står från början)

4. nu går du in på start\alla program\amx mod X\ klicka på amx mod x

5. nu kommer det upp en grj med massa felt den som är överst steam.ded server låt den va i prickad.

6.tryck på contieue

7.tryck en gång på counter-strike och sedan continue

8.klart!!!! :gitarr:

plugins ladda hem plugins på www.amxmodx.org lägg sedan .sma filen i scriping mappen (addons) och .amxx filen i plugins mappen.

gå sedan in i mappen configs öppna sedan plugins.ini längst ner ska ni skriva pluginets namn följt av amxx t.e.x lastmanbet.amxx lett?!

frågor adda mig pa msn [email protected] obs läs guiden innan ni addar mig

Redigerat av muchibuchi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok...

Men aasså jag gjorde som du sa och allting gick ju bra men sen när man trycker counter strike i den dräa instelationen.. ska det hända nåt då?? eller ska jag gora nåt specielt sen eller`? :angry: :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lol sikken guide då stalker:s slå denna lätt :S det står inte äns hur man gör säg till admin o lägger till plugins o fixar ranken o sånnt i denna ,, själv tycker jag stalkers e bättre !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
  • Skapa ny...