muchibuchi Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 (redigerat) hej jag vet att det redan finns en guide men personligen tycker jag detta är lettare. 1. (om du redan har dedicated server kan du hoppa till steg 2) Okej börja med att ladda hem dedicated server (play games menyn under tools) dubbel klicka och följ instuktionerna. 2. Ladda hem amx mod x 1.01 full installer 3. Öppna och instalera lägg den på c:\program (det som står från början) 4. nu går du in på start\alla program\amx mod X\ klicka på amx mod x 5. nu kommer det upp en grj med massa felt den som är överst steam.ded server låt den va i prickad. 6.tryck på contieue 7.tryck en gång på counter-strike och sedan continue 8.klart!!!! :gitarr: plugins ladda hem plugins på www.amxmodx.org lägg sedan .sma filen i scriping mappen (addons) och .amxx filen i plugins mappen. gå sedan in i mappen configs öppna sedan plugins.ini längst ner ska ni skriva pluginets namn följt av amxx t.e.x lastmanbet.amxx lett?! frågor adda mig pa msn [email protected] obs läs guiden innan ni addar mig Redigerat 9 November 2005 av muchibuchi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ryax Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 aahh den här e lättare ... men asså vad gör amx förnåt igentligen`?? och vad ska jag göra eftter att jag tryckt counter strike och allt e installerat--!!?`? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 amx gör så att du kan rösta fram nästa map och att du kan skriva timeleft och nextmap och massa andra "commands" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ryax Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 ok... Men aasså jag gjorde som du sa och allting gick ju bra men sen när man trycker counter strike i den dräa instelationen.. ska det hända nåt då?? eller ska jag gora nåt specielt sen eller`? :angry: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muchibuchi Skrivet 27 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 amx gör så att du kan rösta fram nästa map och att du kan skriva timeleft och nextmap och massa andra "commands" det kan man på amxx också :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 lol sikken guide då stalker:s slå denna lätt :S det står inte äns hur man gör säg till admin o lägger till plugins o fixar ranken o sånnt i denna ,, själv tycker jag stalkers e bättre ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muchibuchi Skrivet 30 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 ja men jag e total n00b jag laddade hem den där och det funkade. sen har inte jag heller fått några plugins att funka så hur ska jag kuna veta det??? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 det vet väll inte jag .. men jag kan ta o skriva en guide om WC3FT sen med ! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 När jag startar programet så står det: Run-time error '5': Invalid procedure call or argument Hur ska man göra för att programet ska fungera? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muchibuchi Skrivet 13 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 tyvär så vet jag inte vad det är för fel men det är flera som har fått upp felskyltar testa att laddda hem med en annan mirror Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 juppjupp,de e lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Fixas att man blir ADMIN atomatiskt??? eller måste man fixe det själf isåfall hur???? *THERE IS NO SPOON* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg