Skinnpytte Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Skrivet 25 Juni 2005 Vilket tycker ni att jag ska köpa av Zelda spelen? Jag har The legend of Zelda: A Link To The Past/ Minich cap. Så då är: Zelda Oracle of Ages. Zelda Oracle of Seasons. Zelda 2 The Adventure of Link NES Classics. och det andra NES classics kvar. Och Awaking men min brorsa har det. Vilket tycker ni att jag ska köpa först av dom? Kommer kanske köpa alla tillslut
xingfu150 Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Skrivet 26 Juni 2005 zelda oracle of ages har jag och jag tycker det är klurigt o ganska skojj! men den ganska dåliga grafíken gör att jag skulle ha valt ett du redan har! men köp oracle of ages det är klurigt o skojj!
Skinnpytte Skrivet 26 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 26 Juni 2005 Okej båda ni tycker det Okej, ska försöka köpa det först Jag kunde ha haft både zelda oracle of ages och sesons Men Ekonomi poliserna ska då komma presic den dan jag tänker köpa spel när vi var i bulgarien :angry: Och tar alla spelen nästan Av alla dagar på året tar dom just den dagen Snacka om otur då
xingfu150 Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Skrivet 1 Juli 2005 oracle of season är MYCKET svårare än oracle of ages! jag har varvat oracle of ages, men köp annars nes klasikerna som dom andra säger! om du ska köpa nes klasiker så köp då legend of Zelda!
Skinnpytte Skrivet 3 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 3 Juli 2005 Men ni får se Det spelet jag hittar först kommer jag att köpa
Rekommendera inlägg