Spliffor Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Jag köppte 500 stars som man kastar men vet inte hur man använder dom hjälp PS:har testat att lägga in dem på weapon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 måste vara Thief tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 26 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 JAG ÄR DE MEN JA VILL VETA HUR MAN ANVÄNDER ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Du måste ha såna handskar tror jag. Finns och köpa i tjuvaffären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 i Maplestory e det svårt att lvla tycker jag jag e bara på lvl 7 hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 det passar inte i det här ämnet o dessutom kan du inte klaga om du bara e lvl 7. du skulle bara veta vad jag skulle kunna gö för att ha så enkelt att lvla. ok back 2 topic. í tjuv affären ''weapons made for self protection'' i kerning city finns en grej som heter garnier för en del pengar o den kan du lägga till weapon o då kastar du throwin stars när du attackerar sålänge du har några kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.