Spliffor Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Skrivet 26 Juni 2005 Jag köppte 500 stars som man kastar men vet inte hur man använder dom hjälp PS:har testat att lägga in dem på weapon! Citera
Spliffor Skrivet 26 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 26 Juni 2005 JAG ÄR DE MEN JA VILL VETA HUR MAN ANVÄNDER ? Citera
Filiandor Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Skrivet 30 Juni 2005 Du måste ha såna handskar tror jag. Finns och köpa i tjuvaffären. Citera
Demon Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Skrivet 30 Juni 2005 i Maplestory e det svårt att lvla tycker jag jag e bara på lvl 7 hehe Citera
Foxyrock Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Skrivet 30 Juni 2005 det passar inte i det här ämnet o dessutom kan du inte klaga om du bara e lvl 7. du skulle bara veta vad jag skulle kunna gö för att ha så enkelt att lvla. ok back 2 topic. í tjuv affären ''weapons made for self protection'' i kerning city finns en grej som heter garnier för en del pengar o den kan du lägga till weapon o då kastar du throwin stars när du attackerar sålänge du har några kvar Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.