pollenallergi Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 jag vet vart du e...men de e bara göra som på alla andra fiender, bara att han skadar dej väldigt mkt...slå med A lr Y, lr gör nån combo...dom skadar ju mest :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!prue!u_safe Skrivet 9 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 vet någon något trick så man kan klara sista banan?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 vet någon något trick så man kan klara sista banan?? aaa...du ska lura han mot kanten, medans parerar du hela tiden, sen så e de bara putta han mot kanten å sen vinglar han till...då "pepprar" du bara på puttknappen så ramlar han förhoppningsvis ner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!prue!u_safe Skrivet 9 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 det där fattade jag inte vem ska man putta ner?? jag menar på sista banan inte i tornet utan sista banan i helm deep den här när man ska skydda borgen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOL!!! Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 jag vet vart du e...men de e bara göra som på alla andra fiender, bara att han skadar dej väldigt mkt...slå med A lr Y, lr gör nån combo...dom skadar ju mest :mrgreen: jag har klarat första trollet men senare på banan kommer det 2 dom e ju omöjliga. finns det nåt sätt att döda dom lätt? föresten är combo vildsint attack asså den som krossar sköldar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 jag vet vart du e...men de e bara göra som på alla andra fiender, bara att han skadar dej väldigt mkt...slå med A lr Y, lr gör nån combo...dom skadar ju mest :mrgreen: jag har klarat första trollet men senare på banan kommer det 2 dom e ju omöjliga. finns det nåt sätt att döda dom lätt? föresten är combo vildsint attack asså den som krossar sköldar? amen shit....du säjer att du dödar de första....alltså vet du hur man gör, uppenbarligen ja...då gör du likadant! smart va?!? ja de e de...ända skillnaden e att de e lite svårare me 2 i stället för 1... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOL!!! Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Mmm. ja kom dit typ me fullt liv å dog på ca. 2 sekunder!! det e lite störigt tycker jag... :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!prue!u_safe Skrivet 10 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 men asså finns det något tips att klara av sista banan på helms deep... asså när man ska försvara muren?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 gah...alla saker alla frågar om e ju lätta!! på helms deep e de bara döda så mkt ocher du kan å hinner å lyssna på vad gimli/aragorn/legolas säjer...typ "Our elf friend needs a hand!" då ska man springa dit å hjälpa han t.e.x Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ensiferium Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Ska man köpa Sagan om ringen? jaaaaaa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOL!!! Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 hur klarar man sista vargen på banan "gap of rohan"? han skadas knappt ju! sen så får han typ liv.... hjälp mej snälla :'( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 du bara trycker på svart när han kommer mot dig och tilslut så stegrar han och gör då vildsint atack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg