SFrisk Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Hej! Idag var jag inne på en VAC (Valve-Anti-Cheat) server. Det var 3 stycken som fuskade. Jag tog en av deras steam id och tänkte anmäla för steam... STEAM_0:1:1653737 31 09:06 57 0 var steam id:n för en av dom... hjälp mej att anmäla dom jag vet inte hur mazn gör!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Kolla Steambans.com? Där kan du registrera dig och anmäla ID:s. Dock måste du vara med i en Clan för anmäla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 26 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 mm ja e me i en clan så de borde funka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 gå in på www.steambanns.com lr så e det www.steambans.com som Salzalada sa o så anmäler du dom.. men tyvärr kommer det inte funka .. för du måste ha en screenshot på när dom fuskar tror jag det var :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Nja, inte screenshots. Ett demo när de spelar.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 MM .. Just Det Salza :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Hihi, jag fuskar alltid på VAC och VAC 2 servrar, blir aldrig bannad ;).. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 kanske blir bannad nån da.. men det e inte vårt fel .. vi varnar dej för att cheata! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 VAC verkar aldrig fungera. Typ på var tredie VAC-skyddad server så är det någon dålig snorunge som fuskar. :angry: CS var bättre förr! Då fuskade ingen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brunbjörnen Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 De e så himmla onödigt att cheata .. för de första förstör man för alla andra . och de andra så kommer man inte bli bättre .. - Träning ger färdighet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o'reily Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 heh har provat en gång =) men ja skulle bara driva lite med min polare när han skapade listen server utan anti cheat program... var rätt kul men orka bli bannad :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg