FireFly Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Jag märkte att när jag hade Adblockat all reklam på sidan så fick jag inte upp "Ett fel har uppstått vid försöket att kontakta www#.fuska.se" (Där # ersätts av en siffra 1-4). Nu när jag har unblockat reklamen för att klicka på dom 1 ggr per dag så fuska.se får lite pengar så får jag upp dessa felmeddelanden igen! Kanske dags att kolla upp vilken banner som framhäver dessa meddelanden..? För ingen vill väl få upp felmeddelanden när de surfar? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 (redigerat) får upp "dokumentet innehåller ingen data" i FF hela tiden. men har för migatt crona (admin) sa att det blir så när nån server lr nåt ligger nere. Redigerat 26 Juni 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 26 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 får upp "dokumentet innehåller ingen data" i FF hela tiden. men har för migatt crona (admin) sa att det blir så när nån server lr nåt ligger nere. Ok, jag får bara upp det ibland men nästan hela tiden "Inget svar vid försöket att kontakta.." nästan hela tiden..Jag använder också FireFox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 En server på ett webhotell som ligger nere.. har varit mycket nertid på den servern senaste dagarna. Förrhoppningsvis blir de bättre nu när dem börjar jobba igen på måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 27 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 En server på ett webhotell som ligger nere.. har varit mycket nertid på den servern senaste dagarna. Förrhoppningsvis blir de bättre nu när dem börjar jobba igen på måndag. Ok.Snygg reklam vi fick i foruet också! :) http://w1.315.telia.com/~u31509882/banners/468x60.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.