mag_net_ Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 jag bara undrar om det finns ett fusk så man klarar spelet dierct. jag har tröttnat på att jag e fast på ett uppdrag, det där när man ska göra tävling med såna där bilar som man kan dansa med däcken. du kan hjälpa mig hur man kommer undan uppdraget eller hur man klarar hela spelet med ett fusk. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Playboy Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 jag bara undrar om det finns ett fusk så man klarar spelet dierct. jag har tröttnat på att jag e fast på ett uppdrag, det där när man ska göra tävling med såna där bilar som man kan dansa med däcken. du kan hjälpa mig hur man kommer undan uppdraget eller hur man klarar hela spelet med ett fusk. :gitarr: nej de finns inget sånt fusk.. men de ä bara köra . menar du de man ska rejsa genom stan o sen ner till bryggan typ ? om de ä de så ä de bara köra .. finns typ ingen hjälp .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Fel forum, och du playboy max 4 rader i signaturen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeoX* Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 använder du fusk till san andreas så går det inte att klara spelet sen... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o'reily Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 hehe orka sånna fusk :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 NeoX*.. Det går att klara spelet med fusk fast man klarar inte spelet i 100% då.. mag_net_.. Det finns flera uppdrag med lowriders..En är ett race där man ska åka ner till ett tivoli.Och ett när man ska gå på en tävling och besegra en i poäng..det är typ som att dansa fast man "hoppar" runt med lowridern.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petter55 Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 jag bara undrar om det finns ett fusk så man klarar spelet dierct. jag har tröttnat på att jag e fast på ett uppdrag, det där när man ska göra tävling med såna där bilar som man kan dansa med däcken. du kan hjälpa mig hur man kommer undan uppdraget eller hur man klarar hela spelet med ett fusk. :gitarr: Vilket uppdrag sa du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Köp en ultimate cheat cd. Det finns en massa grymma fusk och så finns det ett fusk du klarar spelet 100 % Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg