:Fuskaren: Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Har ni något sommarhus i Sverige elelr utomlands? Min farmor och min pappa har ett sommarhus här i Sverige i Sunne (värmland). Har du ett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 nej tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Vi har haft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Ett i halmstad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 ja, fyra stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Mollösund (orust) Instön (nära marstrand) Sunnansjö herrgård (okej, det är inte vårt, men det är vår släkts hus. Eller herrgård) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Man får inte ha stugor i sverige om man bor utomlands och jag har i Killinge mera "up north" än var jag bor = bara kallare ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Har ni något sommarhus i Sverige elelr utomlands? Min farmor och min pappa har ett sommarhus här i Sverige i Sunne (värmland). Har du ett? ahh, vi har ett strax utanför Kil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 va? Kil? vad är det för ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Kil, en mindre stad, uttalas "Shil" tror jag. Nej vi har ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst racerboy Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 vi har en i söderbärke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 va? Kil? vad är det för ställe ligger kanske 5 mil lr nåt från sunne där wishmaker hade stuga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.