Kekko Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 E dialbo 2 värt att köpa?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Om du vill sitta länge framför dtorn så e det värt det annars är det tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Ja det är riktigt roligt spel. dessutom har priserna sjunkit enormt på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 jag har haft det i snart 2 år och tycker det är kul fortfarande jag trötnade lite sen kom jag på att man kunder köra över inter net då blev det kul igen :) men det dåliga på internet är att ganska många fuskar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Ne man tröttnar på det rätt snabbt iaf jag gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 E dialbo 2 värt att köpa?? ja det e det 150 eller något o sen e det kul som f*n =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sora Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 jag har det spelet de är skit kul jag har en amazon eller hur det stavas :oops: . den är på lvl15 och jag är i act 2 :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 jag har det spelet de är skit kul jag har en amazon eller hur det stavas :oops: . den är på lvl15 och jag är i act 2 :mrgreen: lol lvl 15 jag har en pala på lvl 82 o har varvart det på hell Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 skryt lite till snäll om din duktiga lvl 82:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trinitron Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 E dialbo 2 värt att köpa?? ja det är värt att köpa men om du ska göra det så köp expansion packet också Lord of Destruction. Om man spelar på internet så kan man lätt tröttna på att det laggar och många fuskar och då menar jag väldigt många Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 ja skryt på bara tror inte det är många som bryr sig så mkt för det är lätt att få lv 82 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
adam_ Skrivet 1 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2004 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.