thps4 Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 när jag startar mitt GC med vilket spel som helst kommer det fram en ruta där det står att minneskortert i slot A är korrupt och måste formateras, då gör jag det och då raderas hela kortet. sen börjar jag lira lite, savar, stånger av och går å äter. när jag startar det igen står det precis samma sak och jag måste formatera om och då raderas alla saves. vad menas med att minneskortet är korrupt? och vad kan man göra för att jag ska slippa spela om allting varje gång jag stängt av? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Har aldrig hänt mig. Är det ett orginal-minneskort från Nintendo? Om det är typ Hip-Gear och såna kan det bli problem ungefär som dessa du har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 det har hänt min kompis det var ett original minneskort då men händer det så med alla spel ???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thps4 Skrivet 29 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 det har hänt min kompis det var ett original minneskort då men händer det så med alla spel ???? ja det blir så med alla spel. och minneskortet är av typen joytech! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 jag hade joytech,när minneskortet var typ fullt kom de en son där ruta där de stog nåt sen var allt rederat :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bambocha Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 det har hänt min kompis det var ett original minneskort då men händer det så med alla spel ???? ja det blir så med alla spel. och minneskortet är av typen joytech! mitt va också joytech ock händde samma sak men då gick jag till afären där jag köpte det och klaga så fick jag ett nytt sen så vet jag inte vad felet va med det men man blir piss på att alla sparningar försvinner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 du kan ju ha dina sparningar du inte vill bli av med på ett orginal minneskort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 du kan ju ha dina sparningar du inte vill bli av med på ett orginal minneskort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 (redigerat) Jag har ett game minneskort och det har hänt så för mig 3 gånger, men jag tog bara ut det och blåste på det så funkade det. Antagligen hade det bara fastnat nåt skräp i det. Men du verkar ha större problem om det händer varje gång. Redigerat 1 Juli 2005 av _Master_Sword_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 har aldrig hänt mig men min kompis har haft liknande problem på grund av skador i minneskortet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Är det nå kladd eller nå skador på ditt minneskort? Det har hänt så för mig en gång men då råkades jag spilla cola på det men det var endå bara ett 59 block så det var ingen större skada för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg