Hoppa till innehåll

Super Mario Sunshiine

weilyn

Rekommendera inlägg

Koopa är japanska namnet för Bowser. Till saken, Använd raketmunstycket längst ut på alla kanter av den stora poolen. När du är så långt upp det går gör du en Pound-the-ground (markduns). Gör detta med alla och han förlorar strax.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

se bara till och akta dig för mini bowsers raketer och för Bowsers eld. om du hoppar på mini bowsers lila raketer får man ett liv. och man kan få vatteflaskor ur dem också. om du dör kan du få ETT nytt och om du dör igen kan du ta det en gång till och på det viset har man evigt med liv :) (jag har haft 99 liv vilket är det högsta :) )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

se bara till och akta dig för mini bowsers raketer och för Bowsers eld. om du hoppar på mini bowsers lila raketer får man ett liv. och man kan få vatteflaskor ur dem också. om du dör kan du få ETT nytt och om du dör igen kan du ta det en gång till och på det viset har man evigt med liv :) (jag har haft 99 liv vilket är det högsta :) )

Jag gjorde också så i början, men det vara bara för att jag inte fattade vad jag skulle göra...Så då kunde jag pröva saker utan att förlora nåt liv..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...