weilyn Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Hur klarar man Koppa :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jirachi_ girl Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Hur klarar man Koppa :evil: ursäkta att jag stör... han heter inte Koppa... koopa e det :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 vilken den första på pinna park ??????? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Koopa är japanska namnet för Bowser. Till saken, Använd raketmunstycket längst ut på alla kanter av den stora poolen. När du är så långt upp det går gör du en Pound-the-ground (markduns). Gör detta med alla och han förlorar strax. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Och, när du har dunsat på ett ställe o kommit upp, börja springa åt motsatt håll du vill springa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emerald Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 se bara till och akta dig för mini bowsers raketer och för Bowsers eld. om du hoppar på mini bowsers lila raketer får man ett liv. och man kan få vatteflaskor ur dem också. om du dör kan du få ETT nytt och om du dör igen kan du ta det en gång till och på det viset har man evigt med liv :) (jag har haft 99 liv vilket är det högsta :) ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 hehe ja brukade använda de tricket för att klara de har mario banor(då shadow mario tar min rocket grej) så till slut klara ja alla :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 se bara till och akta dig för mini bowsers raketer och för Bowsers eld. om du hoppar på mini bowsers lila raketer får man ett liv. och man kan få vatteflaskor ur dem också. om du dör kan du få ETT nytt och om du dör igen kan du ta det en gång till och på det viset har man evigt med liv :) (jag har haft 99 liv vilket är det högsta :) ) Jag gjorde också så i början, men det vara bara för att jag inte fattade vad jag skulle göra...Så då kunde jag pröva saker utan att förlora nåt liv.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg