gurkis_nr1 Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Va tycker ni om Green day? Ja tycker dom e ruggigt bra! Till å med bättre än Simple Plan! Green Day e min favvogrupp :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Jag ska se dom live i Gbg på söndag! Dom lär äga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 29 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 lyllo dej..ja fick inte åka dit <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 varför inte`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 30 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 min morsa: "Du e för liten för att åka dit själv" <_< ja kunde ju bott hos Jonas (min farsas kompis som bor i Gbg) en natt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Jag tycker att en och annan låt kan vara bra med dom, men man trtöttnar snabbt på dom...dessutom hatar jag punk...men green day är faktiskt lite rockliknande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 30 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 green days musikstil kallas punkrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 den perfekta blandningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supermario89 Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 green day förstörde punken i början av 90-talet sen dess har inte punk varit nåt bra :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 2 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Green Day är ju så bra så dom kan inte FÖRSTÖRA något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supermario89 Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 punk var bra innan green day släppte sin första skiva i början av 90-talet sen dess har all punk varit skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 2 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Green Day släppte sin första skiva i slutet av 80 talet...år 1988 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.