Foxyrock Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 JA O DEM ÄGER! ! ! ! ! ! ! jag kan hålla med om att jag inte gillar punkrock eller hög o hastig o vild musik men green day e ett undantag o är helt enkelt bäst! Men själv föredrar jag mer hip-hop o rappare som eminem,snoop dogg o 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Articono Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 Jag tycker om Green Day jättemycket!! :D :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 10 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 Green Day å Simple Plan (och Blink 182) e dom bästa ja vet..har bara hört 2 låtar me Avril Lavinge å en låt me Good Charlotte så dom räkns inte :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 good charlotte är riktigt bra annars.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 (redigerat) [edit] Redigerat 10 Juli 2005 av Rallypacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 Jag tycker inte om punk, men Green Day är ett undantag! :D Jag kör på Rock/Hårdrock! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 11 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Får en Simple Plan skiva nu i veckan :bah: men Good Charlotte såg ja en skiva igår.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 deras senaste är det bästa dom gjort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 11 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Good Charlotte lr Simple Plan? Fattar nolll..du menar GC va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Green Day å Simple Plan (och Blink 182) e dom bästa ja vet..har bara hört 2 låtar me Avril Lavinge å en låt me Good Charlotte så dom räkns inte :P stämmer helt o hållet, me Good Charlotte e också väldigt bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Får en Simple Plan skiva nu i veckan :bah: men Good Charlotte såg ja en skiva igår.... vilken SP skiva e de?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GsOn Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 (redigerat) Joo... Green Day e bra men ja lyssnay hellre på Sum 41 :gitarr: För dom äger hårt. :D :medieval: Redigerat 14 Juli 2005 av GsOn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.