nebbig Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Mästerlig. Om du gör den lite kortare och snabbare och lägger till ett hjärtskärande skrik på slutet och fler läskiga gubbar så kan du skrämma folk med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 vad händer i den? jag hatar nämligen såna filmer som skrämmer skiten ur en. fick nästan hjärtattack av en sån en gång. kanske inte då men det finns faktiskt folk med svaga hjärtan som kan få hjärtattack av sånadär skrämgrejer. inte för att jag tror att den e det då men jag vill bara veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Ett skrik i slutet skulle piffa upp den lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_best Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 några bilder som han hade målat bara, den sög Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 rätt cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Min lillfingernagel ägde sönder den filmen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 jag har gjort en ..... var kan man lägga upp den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2005 vad händer i den? jag hatar nämligen såna filmer som skrämmer skiten ur en. fick nästan hjärtattack av en sån en gång. kanske inte då men det finns faktiskt folk med svaga hjärtan som kan få hjärtattack av sånadär skrämgrejer. inte för att jag tror att den e det då men jag vill bara veta Inget särskilt händer förutom att det kommer en fuling i slutet, inget skrik eller nåt. Men jovisst, jag förstår dig. Den första skrämselfilmen jag såg var Subliminal Music and Images. En upplevelse att minnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Den sög, du suger på det här med filmer. (-.-U) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 ne inte så bra men som sagt en skrik i slutet skulle nog göra den lite bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 förutom att det kommer en fuling* i slutet *En Halloween-mask föreställandes en apa. Den första skrämselfilmen jag såg var Subliminal Music and Images. En upplevelse att minnas Heh ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 (redigerat) Heh ;) Hade du INTE stängt av efter halva filmen, och du INTE hade fått en varning av mig på lunchrasten i skolan dagen efter, DÅ hade du minsann inte sagt "heh ;) "... Redigerat 6 Juli 2005 av nebbig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.