Gäst jocke2004 Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 okej då köper jag tww då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 okej då köper jag tww då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 (redigerat) sorry dubbelpost datan är så himla seeeeeeeeeeg Redigerat 1 Juli 2005 av jocke2004 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 The Legend of Zelda Four Swords Adventures är mest för såna som gillar The Legend of Zelda A Link to The Past. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Zelda The windwaker: riktigt bra grafik i lite pappers-liknande form den är roligast tycker jag. Zelda four sword adventure: tråkigt GBA liknande grafik.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 <_< Grafik är bara för såna som blivit beroende av ögon godis. Zelda är mera spelkänsla mindre grafik(The Legend of Zelda) Det är en av orsakerna till att Zelda fortfarande finns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 <_< Grafik är bara för såna som blivit beroende av ögon godis. Zelda är mera spelkänsla mindre grafik(The Legend of Zelda) Det är en av orsakerna till att Zelda fortfarande finns. Exakt grafiken spelar nästan ingen rollKänslan är viktigast Zelda spelen är bra på grund av Musiken och Känslan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 kolla om du kan hitta den med 4 zelda spel....kommer inte ihåg vad den heter.....men det e ju oot..majoras mask osv....finns säkert någon som säljer den någon stans... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 kolla om du kan hitta den med 4 zelda spel....kommer inte ihåg vad den heter.....men det e ju oot..majoras mask osv....finns säkert någon som säljer den någon stans... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Ja du menar Collectors Edition, fast dom är väldigt svåra att få tag i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Ja du menar Collectors Edition, fast dom är väldigt svåra att få tag i lol har du gannon som avatar *link* jag ska döda dig gannon. *jag* skämta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg