¤west¤ Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Skrivet 30 Juni 2005 :blink: Vet någon var och HUR?? innan du kan gå in i Shadow tempel måste du tömma brunnen i Kakariko på vatten. I brunnen får du Lens of Truth när du besegrat en sorts miniboss.
Kuzune Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Skrivet 30 Juni 2005 Var stor och gå till Windmill i Kakariko village. Där ställer du dig framför han som spelar det konstiga instrumentet och tar fram Ocarinan. Han lär dig då Song of Storms. Bli sen liten och gå till Windmill igen och spela Song of Storms för han där inne. Brunnen töms då och sen behöver du bara klättra ner. Det är inte så svårt att hitta Lens of Truth inne i brunnen, gå bara runt och sök så hittar du.
Xats Skrivet 30 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 30 Juni 2005 :unsure: Jag har fått tag på "Lens of truth". Vad gör jag nu????
Kuzune Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Skrivet 1 Juli 2005 Warpa till Shadow Temple med Nocturne of Shadow och gå in där.
¤west¤ Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Skrivet 1 Juli 2005 fortsätter in och letar :) tänk på att vissa saker i Shadow temple kan vara osynliga som du bara kan se med Lens of truth
Xats Skrivet 4 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 4 Juli 2005 Vart ska jag i templet för att hitta den?
¤west¤ Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Skrivet 4 Juli 2005 Vart ska jag i templet för att hitta den? Hitta vad?? :blink:
Rekommendera inlägg