Basse Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Hej! Jag undrar om någon har något tv-spels rekord som ni är stolta över? Jag klarade abe till ps 1 på ca: 62 min... Men då räddade jag bara dom slavarna jag var tvungen att rädda. Ver ni någo bra internet sida som man kan titta på filmer när folk klar spel snabbt? Jag kan en www.speeddemosarchive.com B) B) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 5 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 (redigerat) --- borttaget, §1.5 och §1.10. Skärpning! --- Redigerat 5 Juli 2005 av Chihuahua Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Majin_buu Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 jag gjorde de på 46 min så jag vann! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gilbert001 Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 jag har klarat ut TOY STORY RACER på 28 min till ps1 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 57000+ på Donkey konga, Super Mario Bros låten, Nivå Monkey. Världs rekord to teh maxxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Men suck, monkey! Jag fick typ 340 000pts på Gorilla på låten 99 red ballons. *Stolt* Inga missar eller "bad" på det heller =). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Monkey Ja, Spelade den eftersom den låten var med på Nintendo SM, Sen råkade jag få världsrekord. Jag har inga problem med att full comba Super Smash Bros Melee låten på Gorilla. Försök själv att få över 57k på SMB Monkey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 Ssbm på 2 timmar. Och nästan alla pokemon spel på 14 timmar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 SSBM på 2 timmar? Exakt vad menar du med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 SSBM på 2 timmar? Exakt vad menar du med det? Ja, eftersom det tar drygt 5 timmar minst att få en av gubbarna... Själv är jag stolt över mina noobiga tider på Mario Kart Double Dash.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eav0829 Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 jag klara mario kart på 50 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Sonic the Hedgehog på 1 timme och 30 minuter med alla chaos emeralds och utan debug eller banfusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.