Gäst Fatosh Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 SSBM på 2 timmar? Exakt vad menar du med det? 2 timmar att få alla gubbarna förutom mewtwo. eftersom jag fick ha min gamecube på 7 timmar <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 SSBM på 2 timmar? Exakt vad menar du med det? Du ljuger kanska dåligt...du kan inte få alla gubbarna förutom mewtwo om du inte har han...Och när du har alla och har klarat classic med alla så kommer det all stars... annars, så har jag inte något rexord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 G&W glömde jag också förlåt <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Oxbajs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 maple story e i level 76 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Klarade Tekken5 på två dagar :P :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 det var inte änns ett rekord, 48 timmar. Men jag fattar vad du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 48 timmar är inte ens ett rekord. Det finns folk som klarat tekken 5 på 5-10 timmar <_<. Men det kanske va ditt rekord på alla av dina spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Har klarat Dragonball Z: Budokai 3 på Z2 mode (har inte testat Z3 mode än) det var SKITLÄTT!!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Klarade Lego Star wars på 8 timmar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 (redigerat) Donkey kong 64 - jetpac - över 100 000 poäng ^_^ Redigerat 30 Juli 2005 av Chagi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.