CeZ Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 när jag köpte mitt gamecube ingick supermario double dash och så startade jag det och så valde jag gubben med en svamp på huvudet. när jag hade klarat ett par banor försvann dom och så kom typ young mario och young luigi helmysko :blink: jag vill ha tillbaka mina svampisar! vet ni hur man gör? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Jag vet inte? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 1 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 men tack att du skrev det då <_< jag vet inte riktigt men jag tror att man ska klara ut mashroom cup med guld på alla jag har: 50 cc: guld 100cc: guld 150cc: silver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Men asså, dom kan ju bara inte försvinna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Gubben med svamp på huvudet är det Toad eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 1 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 ja, typ ja vet inte men han kan få en super svamp som special Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 ja, typ ja vet inte men han kan få en super svamp som special Ja då är det Toad.. Är Toadette(alltså tjejen) också borta?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 1 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 jaa, men jag tror jag har fått young mario och young luigi istället vet du hur man gör så toad och toadette kommer tillbaks??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Hadde du Toad och Toadette från början?????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 1 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Hel mysko för egentligen så börjar man med mini mario och mini luigi och senare så får man toad och toadette Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 inga karaktärer ska ju kunna försvinna?? var det nytt också när du köpte det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg