Nikki_Sixx Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 nån som kommit till mirage island?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 nej mitt spel e väldig segt de blir aldrig nån ny dag för jag har vänta i typ ett år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nikki_Sixx Skrivet 1 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 har du prövat byta pokemon i partyt?? för det e id:n som ska matcha tror ja!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Jag kan säga att ni kommer bli besvikna på Mirage Island det är inte kul där mer än att man kan fånga LATIAS/LATIOS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nikki_Sixx Skrivet 2 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Jag kan säga att ni kommer bli besvikna på Mirage Island det är inte kul där mer än att man kan fånga LATIAS/LATIOS. va pratar du om de e på southern island man kan fånga latias/latios!!! på mirage island kan man fånga wynaut på lv:5-50 och så finns det ett väldigt bra bär där!!! (läste det på serebii.net) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Ja, men det är lättare att fånga LATIAS/LATIOS på mirage island än det är nån annanstans i hoenn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 man får också spelets bästa bär där liechi berry tror jag det va Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille_King Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Det coolaste där är nog att man kan fånga VILDA babypokémon (wynaut) som man annars bara kan få i ägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 man får också spelets bästa bär där liechi berry tror jag det va Vad gör det Berry´t? Allså vad har det för effekt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Tror det är det som gör det gyllene Pokéblocket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 Ger det typ fullt i beauty eller fullt i cool eller nått sånt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille_King Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 (redigerat) Jag tror inte det. Men eftersom berryt är väldigt sällsynt så får du hög level på den när du blandar Pokéblocks. Ger det typ fullt i beauty eller fullt i cool eller nått sånt? Redigerat 2 Juli 2005 av Chrille_King Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg