Veilor Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 ja..2500....fast en fråga..varför ska du sälja det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yusuzuki Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 ja..2500....fast en fråga..varför ska du sälja det? För jag har inte tid längre och köra mitt GC, och plus så åker auktionen upp i Tradera.com så checka där om ni vill köpa den :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 (redigerat) Länk? >>> E DET DENNA? <<< (länk) Det e ju iallafall 13 spel med ;)... Men där är det ju players choice ? O_o Redigerat 6 Juli 2005 av Orzon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 För det första, Inget av dem är Player Coise eller vad dom än heter : :angry: Allt är Orginelt Och i bra Skick :D men jag tänker runt 2000-3500kr. Men jag ska bara pålägga Freeloader. 43 UsA spel. Och En Sån där liten Skärm som man sätter på Gamcuben som typ kostar dryga 1000kr-2000kr Hehe, Och 4 andra kontroller (Bara i LILA) :meddum: Take IT Eazy :visslar: Beror nog på vart du säljer det.... Super Smash Bros Melee är Players Choice sedan länge... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 du kan nog få mellan 2000-3000 iaf! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 hadde oxo tänkt sälja mitt gc när ps3 kommer..........men jaja ville bara fråga va e Players choice egentligen???? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 vissa spel blir players choise efter ett tag. Då blir de billigare och box artern blir fulare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 (redigerat) hadde oxo tänkt sälja mitt gc när ps3 kommer..........men jaja ville bara fråga va e Players choice egentligen???? :huh: ett spel blir väll Players Choice efter ett tag om det é populärt?? eller?? :P Redigerat 7 Juli 2005 av ¤west¤ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg