Tikal Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Refexer? du måste mena strålkastare... :P nu förstår jag..... min brorsa måste ha smittit ut! :lol: varför blev de så mycket uppståndelse om fyrkanten? ja jag ser den, men vad är så specielt me den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Refexer? du måste mena strålkastare... :P nu förstår jag..... min brorsa måste ha smittit ut! :lol: varför blev de så mycket uppståndelse om fyrkanten? ja jag ser den, men vad är så specielt me den? Det tyder på att någon helt enkelt har klippt ut ljuset (fyrkanten) i t.ex. Paint eller nåt sånt och sen klistrat in den på ett foto som de hade tagit...Och varför skulle de ha med sig kamera och få ett så skarpt kort, om man plötsligt ser något mystiskt rörande ljus och ska ta kort så skakar man nog ganska mycket med händerna... Dessutom skulle det kunna vara en cykel eller bil med lampor på... Jag tror helt klart att det är en falsk bild iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 ja! ljuset är för skarpt för att passa in i bilden? right? jag menar ni såg de jag skrev där uppe, lite mycket aktiviteter för att vara ailiens. men ser i färgen att de är något skumt.... ljuset runt omkring har en begrensning, den tonas inte ut i bakgrunden. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 (redigerat) ja! ljuset är för skarpt för att passa in i bilden? right? jag menar ni såg de jag skrev där uppe, lite mycket aktiviteter för att vara ailiens. men ser i färgen att de är något skumt.... ljuset runt omkring har en begrensning, den tonas inte ut i bakgrunden. :huh: Zooma in lite så ser du, ska komma med en bild och ändra snart...Edit: Bild på "fyrkanten" inzoomad: http://img101.imageshack.us/img101/3575/ljussken7ss.gif Redigerat 3 Juli 2005 av FireFly Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Nya raporter:http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,667651,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 Men kvällstidningar är också väldigt snabba att skriva så fort något lite konstigt händer. Om en vecka har väl någon luskat ut att det var en bil som startade och körde iväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 (redigerat) Nya raporter:http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,667651,00.html Gud vad konstigt,jag tror inte,jag vet att det finns liv nånstans ute i rymden!Och jag är en av dom svenskarna som tror på UFON! Redigerat 8 Juli 2005 av FisharMario Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Eller kunde det ju vart en lastbil som skulle parkera som tog 15 sekunder,sen släckte han! Eller någon med ett enormt tomtebloss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Nya raporter:http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,667651,00.html Gud vad konstigt,jag tror inte,jag vet att det finns liv nånstans ute i rymden!Och jag är en av dom svenskarna som tror på UFON! <{POST_SNAPBACK}> Dock tror jag också på liv på andra planeter men inte på ufon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 UFO står för Unitifentli Flyging object eller nåt sånt. Oidentifirerad flygande objekt (stava) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Unidentified Flying Object. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Ja juste :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.