Hoppa till innehåll

Ett Ufo!

Vitdom

Rekommendera inlägg

• Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Refexer? du måste mena strålkastare... :P

nu förstår jag..... min brorsa måste ha smittit ut! :lol:

varför blev de så mycket uppståndelse om fyrkanten? ja jag ser den, men vad är så specielt me den?

Det tyder på att någon helt enkelt har klippt ut ljuset (fyrkanten) i t.ex. Paint eller nåt sånt och sen klistrat in den på ett foto som de hade tagit...

Och varför skulle de ha med sig kamera och få ett så skarpt kort, om man plötsligt ser något mystiskt rörande ljus och ska ta kort så skakar man nog ganska mycket med händerna...

Dessutom skulle det kunna vara en cykel eller bil med lampor på...

Jag tror helt klart att det är en falsk bild iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja! ljuset är för skarpt för att passa in i bilden? right? jag menar ni såg de jag skrev där uppe, lite mycket aktiviteter för att vara ailiens.

men ser i färgen att de är något skumt.... ljuset runt omkring har en begrensning, den tonas inte ut i bakgrunden. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja! ljuset är för skarpt för att passa in i bilden? right? jag menar ni såg de jag skrev där uppe, lite mycket aktiviteter för att vara ailiens.

men ser i färgen att de är något skumt.... ljuset runt omkring har en begrensning, den tonas inte ut i bakgrunden. :huh:

Zooma in lite så ser du, ska komma med en bild och ändra snart...

Edit: Bild på "fyrkanten" inzoomad:

http://img101.imageshack.us/img101/3575/ljussken7ss.gif

Redigerat av FireFly
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

Men kvällstidningar är också väldigt snabba att skriva så fort något lite konstigt händer.

Om en vecka har väl någon luskat ut att det var en bil som startade och körde iväg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup
Nya raporter:http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,667651,00.html

Gud vad konstigt,jag tror inte,jag vet att det finns liv nånstans ute i rymden!Och jag är en av dom svenskarna som tror på UFON!

Redigerat av FisharMario
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ymphinorx

Eller kunde det ju vart en lastbil som skulle parkera som tog 15 sekunder,sen släckte han!

Eller någon med ett enormt tomtebloss...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...