guz** Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 går de verkligen att köra 2player??multiplayer har ju inte kommit ut än....? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 går de verkligen att köra 2player??multiplayer har ju inte kommit ut än....? :huh: jo de går . . men du menar online ! de har inte kommit till ps2 . finns på data o heter MTA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 kan man lada ner det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Det finns en ikon nära Big Smokes Hus.Den ser röd ut och har två kroppar som är ihop och snurrar exakt som Th3 Sh@dow sa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 DET DÄR HAR DOM JU REDAN SVARAT PÅ SVARA PÅ IN FRÅGA NU Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tavos Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 Man går till olika ställen. dom ser nästan ut som pampagen i vice city ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 kan man köra 2 player på pc också???? hur fasen går det till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frodo_nima Skrivet 7 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2005 Jag har nyss köpt GTA-san andreas o jag o min kompis vill hjärna lira 2-PLAYER snälla säg att någon vet hur man gör !!!!plz help me !! Jag kanske skriver det hära för sent nu men du måste få en flick vän sen så (du måste klara uppdrag). Sen så får man en flick vän. när du har det så går du till hennes hus och där är det ett märke (rött) sen så går du på det och den andra duelshocken ska trycka på något (vad som hälst).... B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 det vär kar som du syftar på ringen utaför ens flickväners hus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst los_santos Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 (redigerat) :( den gick inte och lägga upp Redigerat 18 Oktober 2005 av los_santos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svenolof Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 det är ju ingen karta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 De är tydligen till ps2 han behöver hjälp (fel forum del men men) det finns en uppe i vänstra hörnet (kolla kartan och ha polis fusk i) där finns en sen finns en i san fierro som ja måste markera på karta.. Nån annan kan jag inte.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg