bowserboy Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 om den kommer se ut så när den släpps så kommer jag defenitivt att köpa den utan tvekan......... och inte nog med att den är snygg...... den kan spela gameboy,gameboy advance och även gc spel och den kan även spela nexus spel http://www.devimension.com/devi_img/Nintendo_Nexus.jpg kolla där nere vid media så ser ni att det står att den kan spel gamecube skivor och även gameboy spel. bilden kanske är suddig så ni får förstora bilden så blir den bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 men gommorron -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Den ser ju ganska fejkad ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 det e den ej!! den kommer ut detta året 2004 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Den ÄR fejkad!! http://server5.uploadit.org/files2/070104-Kakanrottcryingsignature.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Jag har ingen aning men på vissa sidor står det att den är fejkad, på andra att den är riktig. Men den är väldigt snygg för att vara en konsol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 den ser animerad ut, d e den säkert åsså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Jo just den bilden ser verkligen animerad ut, men jag har sett andra bilder som ser riktigt verkliga ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Om den nu kanske inte är fejkad, så lär den ju omöjligt släppas 2004 iaf... GC har ju lixom precis släppts... Men jag tror utan tvekan att den är fejkad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 den släpps2006 isånafal det e helt säker men den släpps så klart tidigare i japan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 men nu kan man ju göra så att d ser ut som att d e på riktigt ju, så tro inte på allt du ser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Om den nu kanske inte är fejkad, så lär den ju omöjligt släppas 2004 iaf... GC har ju lixom precis släppts... Men jag tror utan tvekan att den är fejkad. Eh GC släpptes 2001 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg