Hoppa till innehåll

Zelda Tww


Rekommendera inlägg

Jag är i ett rum då det är en dörr framför mig som inte går att öppna... Åt vänster ett trägaller med 3 krukor,,,, Åt höger så är det en till plankvägg där det inte går att slå sig igenom.. Bakom plankorna finns en knapp....I rummet fick jag även Chu chu jellys....Finns dock ett annat alternativ på väg där man kommer in i rummet....

 

Om man slänger vattenkrukorna eller vad det är för krukor i lavan.... Kan man ta sig över då? Eller hur ska man göra?

Redigerat av Petey Piranha
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jo, det var det jag menade ja...Lavan funkade ej... hade dock klarat det för länge sedan.... Är i Forbidden Forest nu.. Uppkommer mycket strul,,,,(ändrar meddelandet om jag skulle fråga någor) Kommer alltid på sakerna förr eller senare...

Redigerat av Petey Piranha
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nja, nu går det inte alls...

Jag är på ett ställe i Forbidden Woods Där det kommer upp massa svingande spetsiga trädstammar...Jag har tagit skattkistan närmast bomben....Men bomben smälls på 3 sekunder och det tar 10 sekunder att springa runt....Det går inte att kastan bomben heller...Skattkistan jag är ute efter har plank iför...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Kan man verkligen lita på pilen när manb seglar ute i sjöss..?..The king of red lions har sagt att jag måste vända håll 3 gånger nu.. Jag börjar bli less på detta...Ska det verkligen vara så...??

Redigerat av Petey Piranha
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...