Gäst Spirtual Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Skrivet 3 Juli 2005 (redigerat) Vilka mer än jag ska dit? De kända banden som ska dit är: Rammstein Dark Tranquillity Apocalyptica Nine Beseech Hammerfall Hanoi Rocks Sentenced Enter the Hunt All Ends Tiamat Fler band tillkommer. Alla demoband är bokade men det har inte släppts någon info om vilka det är. Redigerat 9 Juli 2005 av Spirtual Citera
nebbig Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Skrivet 3 Juli 2005 Ska försöka komma dit. Får se hur det blir med det. Citera
Guggo Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Skrivet 4 Juli 2005 jag skall inte gå... men jag känner nästan en kille i hammerfall :P Citera
Rallypacker Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Skrivet 4 Juli 2005 Hur känner man nästan en kille? Förresten, var ligger Bananpiren? Citera
Gäst Spirtual Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Skrivet 4 Juli 2005 En del av Frihamnen kalla för Bananpiren på göteborksa. Det ligger vid Göta Älvbron på hisings-sidan. Citera
Guggo Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Skrivet 5 Juli 2005 Hur känner man nästan en kille? Förresten, var ligger Bananpiren? det är min kompis kompis typ.... Citera
Gäst Spirtual Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Skrivet 5 Juli 2005 Hur känner man nästan en kille? Förresten, var ligger Bananpiren? Låt mig gissa. Magnus Rosén? Citera
nebbig Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Skrivet 5 Juli 2005 Ödets ironi slog hårt mot mig den här gången, jag är i TYSKLAND på den dagen... <_< Citera
The Balrog Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Skrivet 5 Juli 2005 Vafan ska man dit för? Inga bra band ju,bara skitband..Kanske Rammstein, men de är ju nazister så et vette f*n-... Citera
Gäst Spirtual Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Skrivet 6 Juli 2005 (redigerat) Vafan ska man dit för? Inga bra band ju,bara skitband..Kanske Rammstein, men de är ju nazister så et vette f*n-... Jo, Rammstein kommer från Tyskland, men dom behöver f*n inte var nazister för det. Om du vill diskutera så skicka pm. Redigerat 6 Juli 2005 av Spirtual Citera
purjo Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Skrivet 7 Juli 2005 skulle va kul å se rammstein å hammerfall men jag åker nog inte dit Citera
Guggo Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Skrivet 7 Juli 2005 Hur känner man nästan en kille? Förresten, var ligger Bananpiren? hur visste du det ? :blink: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.