Snorlax Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 OJ jag läste fel du måsre få nationaldex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 6 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Men jag har fått National Dex för 100 0000 år sen.... Ó hon är inte i sitt hus... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 testa snacka med tjeje utanför på sidan av huset sen gamlingen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snorlax Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Men jag har fått National Dex för 100 0000 år sen.... Ó hon är inte i sitt hus... om hon inte är i elite4 så har jag tyvär ingen aning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 vilket spel snackar ni om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Firered/Leafgreen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 13 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Men jag har fått National Dex för 100 0000 år sen.... Ó hon är inte i sitt hus... Då behöver du ju inte skriva här... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 (redigerat) ok du ska fånga mewtwo sen kan du komma in i pokemonligan så här får du mewtwo du ska ha ruby och sapphire sen ska du ge han båda twå till celito i one iceland han står i pokemoncentret sen går du till mewtwo gråttan och fångar mewtwo Redigerat 13 Juli 2005 av cetin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 har du kollat is grottan en gång till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 Han har redan skrivit att han har letat igenom hela grottan. Fast det skadar ju aldrig att leta en gång till... :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 14 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 ok du ska fånga mewtwo sen kan du komma in i pokemonligan så här får du mewtwo du ska ha ruby och sapphire sen ska du ge han båda twå till celito i one iceland han står i pokemoncentret sen går du till mewtwo gråttan och fångar mewtwo Men jag har ju skrivit i massor av trådar att jag har gjort det! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knutfrode Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 hon fins i four island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg