Hoppa till innehåll

Hur Får Man Sonic I Ssbm?


Rekommendera inlägg

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Fatosh

Har du bevis !!.

 

om du inte har det blev du aegd av alla oss.

 

Det finns inte sonic. Det var ett april skämt av 0013 2002 jag va medlem i fuskarna.nu så sa han att det finns Sonic och tails. Men det är inte sant.

 

Asså sluta starta såna här trådar det förekommer en stor diskussion hela tiden då.

 

Lägg upp en guide nån !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag minns att jag såg det i nån typ Super Play-tidning när GC var alldeles nytt. Tror inte det kan ha varit ett april-skämt för jag såg det nån gång på sommarlovet. Visserligen vet jag inte hur gammal tidningen var...

Jag minns inte hur det stod i den att man fick dom, men har för mig att det var nåt i stil med att döda 25 st i Cruel Melee. (Och det är svårt, tro mig) Har inte lyckats än. Om det är nån som lyckats så skulle jag gärna vilja veta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

som alla säger det går inte att få sonic tails toad osv också finns det massa som har försökt det stog nånstans att man skulle skjuta alla namn i "creditsen" klara 25 st i Crul Melee och massa mer...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

eh det går inte å få nåra nya gubbar..okej!?att man tror på det efter att nån sa de för 3 år sen :/....

 

coco.de e säkert många som har skjutit alla namnen skaffa gc emulator sätt på speedhack men gör allt långsamare å a..man klarar det..

Redigerat av >Daniel<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...