Dark_samus Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 inte till ssbm riktiga spelet men de finns till GC emulator (min kompis har själv spelet så "ägda!" :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Har du bevis !!. om du inte har det blev du aegd av alla oss. Det finns inte sonic. Det var ett april skämt av 0013 2002 jag va medlem i fuskarna.nu så sa han att det finns Sonic och tails. Men det är inte sant. Asså sluta starta såna här trådar det förekommer en stor diskussion hela tiden då. Lägg upp en guide nån ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 Jag minns att jag såg det i nån typ Super Play-tidning när GC var alldeles nytt. Tror inte det kan ha varit ett april-skämt för jag såg det nån gång på sommarlovet. Visserligen vet jag inte hur gammal tidningen var... Jag minns inte hur det stod i den att man fick dom, men har för mig att det var nåt i stil med att döda 25 st i Cruel Melee. (Och det är svårt, tro mig) Har inte lyckats än. Om det är nån som lyckats så skulle jag gärna vilja veta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coco Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 som alla säger det går inte att få sonic tails toad osv också finns det massa som har försökt det stog nånstans att man skulle skjuta alla namn i "creditsen" klara 25 st i Crul Melee och massa mer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 Har för mig att det stod 20 i Cruel melee... Men det kvittar.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
>Daniel< Skrivet 11 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2005 de går inte å få dom gubbarna (kanske på GC emulator på datan)omde va 20 gubbar på cruel så funkar det inte har fått 23 en gång :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 Aja, jag har fått 25.... Men han som skrev fusket påstod att man skulle ha prick 20,,, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
>Daniel< Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 (redigerat) eh det går inte å få nåra nya gubbar..okej!?att man tror på det efter att nån sa de för 3 år sen :/.... coco.de e säkert många som har skjutit alla namnen skaffa gc emulator sätt på speedhack men gör allt långsamare å a..man klarar det.. Redigerat 12 Juli 2005 av >Daniel< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dashier Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Jag undrar hur man får sonic i super smash bros melee..... var ska man skriva in b,a,b,a,b,x,y osv.... svara snart.... Det går inte att få han där! vem har sagt det??? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Jag undrar hur man får sonic i super smash bros melee..... var ska man skriva in b,a,b,a,b,x,y osv.... svara snart.... Tja, vem vet.... Det går rykten bakom ryggen på en... :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Om det finns ngn som fortfarande tror att man kan få Sonic och Tails, gå in på den här hemsidan och klicka på "Sonic and Tails". http://ssbm.detstar.com/ Läs och lägg på minnet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Om det finns ngn som fortfarande tror att man kan få Sonic och Tails, gå in på den här hemsidan och klicka på "Sonic and Tails". http://ssbm.detstar.com/ Läs och lägg på minnet! Nå, vad är det som är så speciellt med det där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg