Mezox Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Skrivet 4 Juli 2005 I forumet så finns det en banner i övre högra hörnet där det står: "Klicka här för att öppna chatten". Man kan tro att det är reklam eller nåt.. skulle det inte vara bättre om det hade stått typ: Klicka hör för att öppna fuska.se chatten (och kanske lite animerad så att man ser den) Citera
Rallypacker Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Skrivet 4 Juli 2005 det tycker jag var en helt ok idé... många tror nog att det är nåt skumt... Citera
Nain Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Skrivet 4 Juli 2005 Jag tycker den syns bra, dessutom håller man muspekaren över syns länken till fuska.se's chatt och egentligen, vilken chatt skulle det annars vara? Tycker den duger fint! Citera
Gäst Fatosh Skrivet 4 Juli 2005 Rapport Skrivet 4 Juli 2005 Jag undrade hela tiden va det var när jag va ny här. Citera
Mezox Skrivet 5 Juli 2005 Författare Rapport Skrivet 5 Juli 2005 Jag tycker den syns bra, dessutom håller man muspekaren över syns länken till fuska.se's chatt och egentligen, vilken chatt skulle det annars vara? Tycker den duger fint! Reklam till en chattsida kanske?? Citera
Rallypacker Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Skrivet 5 Juli 2005 just precis... det finns ju så mkt skräp på internet så man är ju försiktig... Citera
# 21 Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Skrivet 5 Juli 2005 Det kanske blir en ny tävling att göra en chattbanner...ehum. :visslar: Citera
Rallypacker Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Skrivet 5 Juli 2005 ja, men det är ju upp till admin.. ;) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.