gurkis_nr1 Skrivet 9 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 jo...har för mej de... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Det beror. Mario och Zelda är ju så pass olika. Men jag gillar nog bättre Zelda, för spelen tar längre tid att klara, vilket betyder att man får mer valuta för pengarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 9 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Ja..gillar även Zelda mer av andra skäl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 (redigerat) Men omröstningar kostar väl bara fuskamynt att fixa? Redigerat 9 Juli 2005 av ZteelMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 10 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 Gör det?? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 Gör det?? :S Jo, det gör det faktiskt.... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 10 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 varför visste inte jag det :S Admin sa ju att man måste ha VIP förut när ja frågade...lr om de va nån modde? men men..nu blev de ingeb omröstning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eav0829 Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 Jag gillar mest Zelda PS:behöver du hjälp med zelda maila bara mig jag kan allt om zelda [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 hur kan man gilla prinssan, hon är bara ivägen och man kan inte spela med henne. PS. eav, tror jag kan mer zelda än dig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
>Daniel< Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 tycker zelda.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*TiDuS* Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 Zelda kan man ju inte spela som men mario är typ irri ibland så jag säger vällZelda men jag tycker du borde ha skriva Vem är bäst mellan Mario och Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 Han menar ju Zelda-spelen eller Mario-spelen. Tycker Zelda men Mario är också bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg