Shadowbeing Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Zelda, det känns på nåt sätt mer seriöst. seriöst som seriöst... Det ska vara kul..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_rich Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Vilken är egentligen bäst, Mario lr Zelda? Skriv vad du tycker här...jag tycker Zelda Jag tycker inte riktigt att man kan jämföra dom, de infaller inte riktigt inom samma kategori. Men jag spelar hellre ett Mario-spel än ett Zelda-spel även om jag tycker att dom har gått till överdrift med Mario-spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Riktiga Mario spel isåfall SMB SMB2 SMB3 SMW SMW2YI SM64 SMS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke kun Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 zelda så klart men när jag va liten va mario bäst ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Zelda såklart.. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Det är inte så självklart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 Alla får tycka vad dom vill ju... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 ....antar nog att de blir zelda...för spelerna e mer häftiga men mario spel...........de finns redan för många mario spel att man blir äcklad av det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 den här tråden bryter ju mot reglerna... <_< men annars är zeldaspelen bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 8 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2005 Mariospelen börjar gå överstyr; Mario Golf, Party, Tennis, DDR*, Fotboll**, RPG*** osv.... *Dance Dance Revolution. **Ska komma. ***Paper Mario t ex. Så det blir Link hela vägen även om Mario är rolig... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurkis_nr1 Skrivet 9 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Båda e lika bra :D (borde inte detta vara en omröstning?) visst borde de det men ja har inte VIP så ja kan inte starta en omröstning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Jag tror inte man behöver VIP för att starta en omröstning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg